12.2.10

Mis toimub

Too otsimisest siis niipalju, et koik mu korteri tudrukud hirmutasid mu raigelt ara, raakisid, kuidas neil oli raha juba taiesti otsas ja tood ikka veel ei olnud. Siis uks neist sai too nii, et laks sobrantsiga koos veel viimast korda otsima tood ja sis ta sobrants utles uhe koha omanikele, et palun votke ta toole, sest ta on taiesti meeleheitel ja peab muidu koju tagasi soitma. No umbes nii nad said ettekandjaks. Ja seda siis, kui koolivaheajad ja hooaeg oli algamas. Nuud, kui hooaeg loppes, oleks ilmselt see koik veelgi raskem olnud.
Siis tuli meelde see hobusetoode lehekulg ja saatsin ule austraalia laiali kirjad, et soovin nende tood. Ja sain kokku u 4 vastust ja nuud uhes kohas ma olengi.. Laks hasti, sest see koht on Surfersile ka koige lahemal.
Ja paljud utlevad, et Byron Bay on koige ilusam koht Ozis. Ma ei ole veel saanud mahti seda avastada, sest me elame suht maal, tsivilisatsioonist usna kaugel. Perel on hunnik hobuseid (Aveden Equestrian Centre), neil on kodukas ka olemas ja nad siin aretavad ja opetavad. Peres on 2 last ka. Peale minu tootab siin groomina uks 16a tudruk, kes tegelikult teeb nagu praktikat.
Paev naeb valja nii:
Arkan kell 5, kell 6 lahen hobustele toitu kokku miksima (Iga hobune on eraldi dieedil ja saab erinevate komponentidega sooki). Seejarel pean puhastama ara 7 latrit, see on too koige hullem osa, vasitav ja haisev:D Lisaks pean koik hobused ule vaatama, et nad terved oleksid. Ja kuna boss on noudlik puhtuse osas, siis peab nn vahekaik olema pidevalt puhas ja see pole uldse lihtne, kui hobused seal edasi tagasi kaivad ja heinakorred jms pahn sinna koguneb. Puhtuse kohta utleb boss (We keep the stables professional). Ta on tore mees, teeb nalja ja puha. Nii mu boss kui ta naine on saksa juurtega. Ja tundus, et molemad teavad, kus Eesti asub voi siis vahemalt vaatasid enne minu tulekut jargi.

Ok, pmst boss soidab samal ajal koik hobused labi, kui ma latreid puhastan ja tegelikult pean vahepeal talle uue hobuse ette valmistama ja teise pesema ja aedikusse viima. Ma ei tea, kuidas see koik valja hakkab nagema, kui ma taiesti uksi olen. Praktikant kaib siin 3 paeval nadalas.

Siis alustan jalle kell 16, teen soogi, toon hobused talli, puhin poranda (Ohjummel sweep on siin pohi sona). Ja siis kui koik tehtud, kobin dusi alla, vaatan pisut telekat soon ja juba vajungi unne (umbes kell 9). Enne jouan veel vaadata kohalikku Biggest loserit. Neil on paaride eri niiet votavad kahekesi koos kaalust alla. Aga see on pisut opetlikum kui Eesti oma, neil mingid Masterclass tunnid seal, opetatakse nt, kuidas teha tervislikumaid sooke.

Tana kaisime poes, pidin ara ostma nadala jagu asju. Imelik:D
Tsau aidaa siis!

2 kommentaari:

Maarja ütles ...

ausalt öeldes, kõlab üsna raskelt see töövärk. peaksid nagu kahe inimese tööd tegema või midagi. aga tundub, et sa saad hakkama, nii et jõudu ja jaksu :D

Krissu ütles ...

Tana ma just motlesin, et suht 2 inimese too on jah... Aga peab ju tugev ikka olema. Pealegi uurisin perelt, kas nad seaworldis kainud on.. Nad on muidugi kainud, aga lubasid mind ka viia:D See on tore.