17.2.10

Vaba paev:)
















Proovin siis nuud kirjutada, mis vahepeal toimunud on:)
Austraallastel on hasti palju lahedaid teleshowsid, mida ma ikka vaatan, kui peale satun. Moningad neist on meil ka Eestis, aga kovasti magedamad ja uldse mitte nii naljakad versioonid. Igatahes, uhes neist showdest tuli teemaks austrtaallaste aksent. Jah, sellega on keerulised lood, naiteks mina ei saa mitte midagi aru, kui nad omavahel raagivad.

Seal shows siis utles uks mees, et austraalia aksent on ainus aksent, mida saab suud kinni hoides raakida:D No ausona, nii on. Kui proovid kas voi huulte liikumise jargi aru saada, millest nad raagivad, siis see on usna mottetu uritus, sest nende huuled ei liigu:D Naiteks olin uksi hobustega toimetamas, kui hoovi soitis uks kaabuga mees (see on siin eriti tavaline, et koik mehed kannavad kaabusid nagu uhes korralikus hard core kantrifilmis). Ta tuli utlema, et uks varss on kuidagi tee peale saanud.
"jugotafolonterood". Ehk siis "You've got a foal on the road".
Kavalpead said valja, sest kuidagi oli elekter aiast ara lainud ja need sunnikud lihtsalt ronisid nooride vahelt tee peale.

Selles shows siis avaldas keegi mees arvamust, et ta loodab, et austraallaste aksenti jaab alles see tore OU iga sona lopus. Minu arust on see kull rohkem OJ. "Helloj!" Ja muud sellised sonad, teate kull, kui kodus ja voorsit vaatate ja parajasti onkel peale ei loe.
Aike-Paike
Elasin siin ule maailma koige hirmsama aikese. Proovisin oma karavanis magama jaada kui ilge aike ja muristamine pihta hakkas. Eestis need on need kuidagi luhikesed - suts ja ongi moodas. siin lasi ikka rohkem kui tund aega jarjest. See oli nii hirmus, igast aknast nagin, kuidas koik valgeks loi. Tombasin teki ule pea ja proovisin magama jaada, aga ei saanud. Pealegi vaga vaga palav oli seal teki all, aga ma ei julgenud sealt valja ka tulla, palvetasin seal omaette, nii hirmus oli. Uldiselt ma vaga ei karda aikest, eriti kui korralikus majas saab olla ja uksi ei pea olema. Aga see oli vaga vaga jube. Loodan, et rohkem ei tule seda jama.

Piinlik
Kui pead Austraalias autosse istuma, siis proovi meeles pidada, et neil on vasakpoolne liiklus. Muidu juhtub nii nagu minuga, et kui palutakse esiistmele istuda, siis lahed automaatselt rooli taha.

Uldiselt olen selle "Soidame-vasakul-pool" asjaga suhteliselt ara harjunud. Teed uletades peab pea keerama sinna poole, mis ei tundu loogiline ja kui inimesed vastu tulevad konniteel, siis tasub ka vasakule hoida.

Loomad

Karavani jagan ma uhe valge sisalikuga, kes mu esimesel paeval poolsurnuks ehmatas. Oosel, kui ma lahen karavani korval asuvasse majja pesema vms, siis tuleb alati vaadata, kus konn parajasti on, muidu lihtsalt ehmatab kohutavalt. Nagu pildilt naha on, ei ole see konn just koige pisem. Ooseks tuleb ta alati valguse peale sinna hoonesse, kus ma pesen.

Peale hobuste on perel veel koer, kellele meeldib kanu elusalt suua (ilmselt tahab ta nendega lihtsalt mangida, aga see ei tule eriti hasti valja). Veel on neil 2 kassi, kellest ilmselgelt rottide tapmisel mingit kasu ei ole, sest kuur on suuri pakse rotte tais. Soovad seal hobuste toitu.
NB!
Nagin tana on paris esimest kangurut! Tsillis meil oues. Ja eriti tore oli see, et mul oli just fotokas kaelas:)

2 kommentaari:

Eva ütles ...

hahaa ma nägin ka seda saadet kus austraalia aksendist räägiti :D saatejuht ütles veel, et see aksent pärineb "drunken sailor'ilt".
Ja meil on neid konnasid (toads) hästi palju siin, kõik dušširuumid on õhtuti täis neid :D pluss muidugi sisalikud igalpool seinte peal ja flying foxes, kes õhtuti ringi lendavad, lahe....
paistab, et sul on päris tore elu seal :)
Ma saan võibolla alles homme tööle banaanifarmi, hosteli kaudu, pean hostelisse kolima kahjuks, sest muidu on suht võimatu siin praegu tööd leida. Aga pole viga, muidu on väga lahe elu siin.
Edu sulle siis seal, üritan su blogi ikka lugeda nii tihti kui saan ;)

Anonüümne ütles ...

Novot, kuradi seilorid:D aga tore sust kuulda, anna ikka teada!!!
K.