3.3.10

Heihoo

Vet
Tana on mul siis jalle vaba paev. Suutsin end sebida Lismore kaubanduskeskusesse. Uks loomaarst toi mu siia:D Tore mees oli, raakis igast ponevaid asju mulle, naiteks, et tal on 4 last ja 2 noorimat neist on adopteeritud Kolumbiast. vau. Eestlased vist eriti selliseid asju ei tee, aga austraallastel on sellised spets programmid.
Huvitav on ka see, et kui koik raamatud, mida ma Austraaliast lugenud olen, siis jaab mulje, et mitte ukski austraallane ei tea, kus Eesti asub, minu tookohas aga pole pmst mitte keegi sellist kusimust esitanud. Otsisid gloobuse pealt selle valja, kuigi jah, olgem ausad, Eesti koha peal oli seal tuhi auk:D Lati veel oli ja siis nagu oleks tulnud juba meri, aga vahemalt nimetus oli olemas.
Mees, kes kais hobustele raudu eile alla panemas, teadis kohe, et Eesti on Balti riik ja et kus see asub. Vau.

Whitney
Suurt komu tekitas Whitney Houstoni Austraalia kontsertringreis, milles koik mega mega pettusid, nadal aega naitas telekast, kuidas austraallased kirusid seda ja utlesid, et ta on selle erilise miski kaotanud. Pealegi olevat ta laulnud 2 laulu ja siis mingi pool tundi puhanud jne.

Iseseuisvuspaev
Kui teie vabariigi aastapaeva pidasite, oli mul mega mega pikk ja raske paev, mis loppes sellega, et sain elektrikarjuselt elektriloogi. Labi hobuse muidugi, aga paris paras latakas oli. Parast seda aga tegi pere meile Maddisoniga (praktikant) ohtusoogi, mis oli megahea ja loogastav ja see korvas kogu jubeda paeva. See on traditsioon,et kord nadalas soome koik koos ohtust ja joome mingit eriti head valget veini. Uleeile nt mangisime Scrabblet, sain kull 3st 3nda koha, aga paris head punktid tulid, arvestades, et mang oli inglise keeles muidugi:D
Ja siis toppisid lapsed mulle rohelise konna kae peale, need pidavat nunnud olema. Panin uhe pildi ka fotkisse sellest konnast, nad siuksed kleepuuvad, nagu iminappadega:D Aga minu arust ikkagi mitte nii nunnud.

Haid
Jah, need haid. Tahaks isegi surfi proovida tegelt.. Vaatasin ukspaev surfareid Byron Bays ja kuulsin pealt, kuidas uks poiss tuli raakima oma sobrale, et nagi just lahedalt megasuurt haid ja jooksis kappelt veest valja.

Isver mu korvale istus just uks poiss netti ja turva tuli ja kusis, et miks ta koolis pole ja viis ta endaga minema:D Karm kord siin. Naljakas. Tuup raiskas on 2 doltsi neti peale ara ja ta viidi minema:D

Tervislik
Austraalia valitsus paneb ikka erilist rohku tervislikkusele, palju reklaame telekas on valitsuse poolt tellitud kampaaniad tervislikule eluviisile. Kui te naeks neid jubedaid suitsetamise ja vahivastaeid reklaame.. Ja muidugi toitumine ja trenn.. Koik brandid siin saavutavad ka vist konkurentsieelise tanu sellele, et reklaamivad end tervislikuna. See on hasti tore tegelikult, vaga nakkav.. Aga ometi eile tuli uudis, et austraallased paksenevad metsiku kiirusega.

Oktok sis praegu, lahen vaatan, mis siin veel shopata on:D
Aidaa!

Kommentaare ei ole: