31.3.10

Crystal Castle

Esialgu pidime minema puhapaeval Wet'n'Wildi, aga lastel ei olnud vaheaeg ja nii jai see soit ara, selle asemel laksime Crystal Castlesse. See on selline vaga rahulik ja looduslahedane paik, ilusate vaadete ja kauni pargiga. Buddha kujud igal pool ja nagu selle paiga nimesti aru saada voib, palju kristalle.

Koige pealt onnestus mul osa votta uhest meditatsioonist, vibratsioonide taustal, koik oleks olnud vaga ok, kui keegi mediteerijatest poleks magama jaanud ja norskama hakanud.
Seejarel vaatasin pidut kohalikku kirjandust ja siis arvas Tia, et ma voiksin lasta endast aurafoto teha. Ok, motlesin, et teen ara, olin sellele Eestis ka moelnud. Naine, kes mind pildistas, uuris, kas see on mu esimene aurapilt ja et kas ma olen ponevil, no ma ei osanud suurt midagi oodata.
Siis ta tegi umbriku lahti ja vottis mu pildi valja ja oli usnagi ponevil selle pildi parast ja nagu ma aru sain, ei olnud ta ainus...
Siis hakkas t amulle lahti seletama, mis varvid mida tahendavad.
Koige ullatavam oli asjaolu, et mu peast laks valja valge kiir, ja selle kiire otsas oli helendav laik. Naine utles, et see on halo, nagu inglitel, (puhapaiste) ja poordus siis Edani poole ja utles, et ma olen ingel. Seejarel naitas ta mulle veel heledaid, kollakaid laigukesi uhes kihis ja utels, et need on inglid ning mu vasakul kael seisis hasti lahedal mulle mu kaitseingel.
Mu pea kohal oli aura sinine, mis naitab praegust hetke mu elus vist, kui ma oigesti maletan ja paremal kael oli rohekat, mis tahendab tervendamist ja vasakul kael koos kaitseingliga , oli roosat. Ehk panen selle pildi ules ka kunagi, siis on paremini aru saada..
Igatahes, kui see naine mulle vaga pikalt seletas, mis see koik tahendab, oli vaga raske end mitte erilisena tunda.. Ta utles, et kui kellelgi on raske, oskan ma oigeid asju oelda jms, raakis, et mul on vaga avatud kanal inglitega suhtlemiseks..
voib/olla on see pisut isiklik, mida ma siia kirjutan, aga igatahes oli see vaga huvitav kogemus.
Seejarel lasi ta mul suurest kausist valida uhe vaariskivi, seal oli palju erinevaid ja ma valisin lilla (ametsust vist?), seejarel ta raakis, et ka see tahistab ravitsemist, aitab peavaludega jne jne..
Et siis minu jaoks labivaks teemaks jai tervendamine..
Kui seda pilti kodus Krisile naitasin, oli ta sellest vaimustuses ja arvas, et nad panevad eslle kindlasti seinale naidiseks ules...
Nagin ka nende pere fotosid, Tia oli enamasti punakas ja vasakul kael kollane laik.. Ja aastatetagune pilt Krisist oli tumepunane ja aukudega.. Nagu hiljem teada sain, oli tal sel ajal vaga keeruline elu.
Igal juhul on see huvitav ja vajab edasist uurimist. Arutasime Tiaga pikalt ja laialt elu ule ja mis on tahtis ja mis mitte ja kokku vottes oli see vaga varskendav valjasoit.

Tana tuleb meil eesti ohtu, proovin suua teha ja vaatame dvd-sid ja teeme muud huvitavat. Tulin poodi viimaseid asju ostma ja lopuks sain tunda taiesti vooraste Austraallaste uudishimu ja jutuoskust:D Muuja uuris, et kust ma parit ja mis ma teen siin ja nagi mu sormust ja paris, kas ma olen kihlatud ja raakis muga pikad jutud maha:D Vaene inimene, kes jarjekorras mu taga seisis:D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Väga vinge!:)
Kurat kuidas tahaks ikka ise ka juba täiega sinna sõita!:P Igatahes elan Sulle igati kaasa:P Mis eesti toitu tegid siis?:)