7.4.10

Ilusat sügispäeva!

Meil käib sügis siin täie hooga, ööd on külmad (ametlikult u 17 kraadi, aga ma olen kindel, et tegelikult vähem) ja päevad.. No täna näitas üks termomeeter 31 kraadi. Seega peesitasin paar tundi rannas.
Aga ma saan aru, midaütles Darren Hayes ühes Savage Gardeni laulus: cool breeze and autumn leaves, low motion daylight... ja siis wounds unhealing... Ühesõnaga, tuuled on siin tõepoolest jahedamaks läinud..Ja haavadest rääkides, siis need ei taha üldse soojaga paraneda. Muidugi tema vist seal laulus rääkis mingitest sügavama tagamõttega haavadest.. Aga mis seal ikka.

facebook
Facebook on siinmaal eluliselt oluline, ei möödapäevagi, kui seda uudistes ei mainitaks ja ma ei tea kedagi, kes facebookis ei oleks...

uudised
Viimaste päevade põrutav uudis on, et keegi 63a mees astus oma karavanist välja ning teda ründas vombat. Ja see on millegipärast hästi naljakas, mina ei tea, mis loom see vombat täpselt on, niiet ma nüüd googeldan. Saan jutust aru, et tegemist on üsna aeglase loomaga ja välja näeb ta selline pehme mänguloom.. Igatahes isegi töömehed täna naersid end surnuks selle peale, et vombat seda meest ründas..

inimestest
Tänasel vabal päeval sõidutas mind Byron Baysse üks naine, kelle hobune meie tallis elab ja kes seal treenimas käib. Oh, mida kõike nende autosõitude ajal teada ei saa... Igatahes, ta sündis Lõuna-Aafrikas, kasvas üles Suurbritannias, elas siis jälle Lõuna-Aafrikas, siis elas New Yorkis, siis elas Hong Kongis ja nüüd siis juba pikemat aega Austraalias. Kunagi ta disainis kodusid, seejärel oli filmitööstuses - tegi reklaame ja muusikavideosid, näiteks Lõuna-Aafrikasse jõudis televisioon alles 1978a paiku ja tema oli siis seal, asja tegi keerulisemaks asjaolu, et seal räägitakse palju erinevaid keeli.. Kui ta Austraaliasse kolis, tegi oma firma ja hakkas andma lohesurfi tunde, ta oli üks esimestest. 5a tagasi müüs selle äri maha ja nüüd tsillib vist niisama, sõidutab lapsi ringi.
Uskumatu, mis elu...

Eesti õhtu
Meil oli eelmisel neljapäeval eesti õhtu. Ma küpsetasin mingine 3h kaerahelbeküpseiseid, mis mingil põhjusel eriti koospüsida ei tahtnud, aga õnneks sain lõpuks ikka arvestatava koguse kobedaid pätsikesi.. Ja siis tegin ahjukartuleid ja hakklihakastet. Liha ostetakse siit Butcheritelt. Neil on oma poekesed, kus põhimõtteliselt näed, kuidas liha sinu kotti jõuab. Hakkliha on siis Beef mince. Et te ei arvaks, et ma siin keelt ei õpi:D
Kõigile maitses õhtusöök Tia muidugi on üsna taimetoitlane ja hakkliha ta ei proovinud. Kõik sain kingid ka, Kris eesti lipuga nokamütsi, millega ta nüüd ratsutab, Edan Eesti lipuga särgi, mille üle ta megaõnnelik oli (tänks Laura!), Ella sai musta notsu kaardid ja siis veel kõik lasteraamatud, mis igasugu harjutusi täis ning Tia sai Puhta Looduse kätekreemi. Tantsupeo DVD kinkisin Tia emale.. Kui ma teda peaksin kuidagi iseloomustama, siis ta suhtumine meestesse on: nad on kasutud:D
Seejärel vaatasime eestit tutvustavat DVD-d. Ja ma annan teile sooja soovituse: ÄRGE SEDA MITTE ÜHELEGI VÄLISMAALASELE NÄIDAKE!
See oli kohutav, näitas läbi kõik maakonnad, peaasjalikult varemed ja üleujutused ja koledad hooned, midagi eriti juurde ei rääkinud ja kui rääkis, siis üsna kehvasti korrastatud inglise keeles.. Näiteks soo kohta,mis peaks olema sõna swamp, kasutatiItalic sõna bog (või midagi sarnast), mis kohalikus keelekasutuses tähendab SITTA.
Kui tore:D
Lisaks näidati mitmeid majade silte, nt Mart Saare ja Köleri kodudest ja midagi juurde ei räägitud. No ma siis rääkisin muidugi, et Köler on kunstnik ja sugulane mulle ja plaaplaa:D Ja siis Tia ema ütleb: "Ma mäletan, et minu ema kunagi rääkis kellestki kunstnikust Kölerist, kelle tööd olevat üsna muljetavaldavad olnud!"
Väike väike maailm. Ahjaa, ta ise on pärit Saksamaalt, tuli Austraaliasse 4aastasena, kui ma seda juba ei maininud kunagi varem.

Vein
Tundub, et vein käib siin iga õhtusöögi kõrvale. Niiet, kui ma perega õhtust söön, lähen oma Karavani tagasi tuigerdades ja muidugi on siis juba pime ka ja ma loodan lihtsalt, et ühtegi madu kuskil ei ole. Õnneks nad vist öösiti eriti ei liigu, neile peaks soe rohkem meeldima. Aga ma isiklikult ei ole veel ühtegi madu näinud. Igatahes Kris tapab neid - lööd labidaga pea maha. See on üsna ohtlik muidugi, aga ta väidab, et on läbi aja u 30 madu tapnud. Parem on, enne kui nad kedagi ründavad.

Lihavõtted
Lihavõtetel käib lastel lihavõttejänes ning toob suure koguse shokolaadimune. Mulle tõi ka, lisaks tõi ka ühe keedetud ja värvitud muna (rääkisin, kuidas meie pühi peame).
Naljakas on see, et kui ma midagi Eestist räägin, siis neil on suhtumine: "ahjaa, teil seal euroopas on ju nii". See ei ole muidugi halvaga, aga ma ei ole varem kunagi mõelnud, et me tegelikult ülejäänud Euroopale nii sarnased oleme.

4 kommentaari:

Kristiina ütles ...

Normaalne. Tahaks ka 31 kraadiseid sügispäevi :D
Täiesti lõpp, kuidas ma juba minema kibelen, näen viimased ööd unes ka ainult Austraaliat :D Kohutav. Väheke leevendust toovad kevadised ilmad koos mõningate päikeseliste päevadega.

Krissu ütles ...

Hehe, ma nagin ka enne siiatulekut taiega unes, et olen juba kohal. aga imelik oli see, et uldse ei maletanud lenda ega seda, kudias ma kohale joudsin siia:D loodan, et saate ikka varsti kuidagi tuldud:)

E v e ütles ...

Teie öö on ka soojem kui meie päev:D
Vahva on lugeda su postitusi, paluks rohkem(A).
Ole ikka tubli:)

Krissu ütles ...

Oh tanks:)
Mul jah praegu endal ametlikult netti ei ole ja sp ka tihti ei kirjuta. Ja kui kirjutama hakkan, siis muidugi ei maleta mitte mohkugi, millest ma kirjutada tahtsin:D
Eks teil ka varsti soe seal jalle!