17.5.10

Aramac

Mida lähemale Aramacile, seda vähem inimesi bussis. Üsna loogiline ka. Viimases bussis lubati minul film valida jeejee.. Valisin Meet Dave peaosas Eddie Murphy. Meganaljakas ei olnud, aga kõlbas vaadata küll. Kas keegi on näinud filmi The Lovely Bones? Seda ma ei vaadanud küll bussis, aga lihtsalt mulle meeldis see.

Olin ainus tüdruk, kes Barcaldines bussist maha astus, niiet mu uuel bossil polnud väga keeruline mind ära tunda. Sõitsime ta autoga Aramaci, päris kõrb siin küll ei ole, aga muru ei ole nii roheline ja puud-põõsad on väikest kasvu. Mäed jäid ka seljataha. Praegu ma veel pildistamas pole käinud, küll jõuab. Teeveerel oli mitmeid surnud sigu (ilmselt allaaetud) ning känguruid võis ka näha. Mõned teenivad siin elatist kängurujahiga, kohalikud nende liha eriti ei söö, sest nad teavad, mida selle loomaga tehakse. Lehmad pugivad ka teeäärtes (lahtiselt). Boss rääkis midagi, et igaühel võib olla 20 lehma.

Minu telefoniteenusel siin levi pole. Siit soovitus neile, kes Austraaliasse (eriti maapiirkondadesse) tulla tahavad: valige Telstra telefoniteenus. Mul on Telstra internet ja tänu sellele saan ma vähemalt Internetti kasutada.

Olen ühes toas eesti tüdrukuga. Õigemini on meil nagu kahetoaline korter: magamistuba ning elutuba koosväikse kööginurgaga. Kui toauksest välja astud, oled põhimõtteliselt pubis:D
Täna oli mu esimene tööpäev. Dsiisas. Üsna keeruline on aru saada, mida nad tahavad, eriti kui pole varem vastavat jooki või suitsumarki kuulnudki. Lisaks tuleb silma peal hoida masinal, mis neelab hobuste/koerte võidusõitudele panustajate pileteid. Võidusõidud käivad päev läbi, telekas mängib, erinevad ekraanid näitavad, mis sõidud järgmised on ning eraldi masinast saab vaadata kogu infot sind huvitava hobuse kohta.
Mu bossil on ka noor võidusõiduhobune (nagu näha, on see teema siin eriti popp).
Kuulsin ka huvitavast seadusest, nimelt baari manager (või omanik?) ei tohi baarist minna kaugemale kui tunni aja tee. See tähendab, et hetkel mu boss tohib minna vaid ühte lähimasse linna (kuna ta naine on hetkel ära ning kellelgi teisel vist ei ole manageri õigusi). Ja meie pubil on õigus olla avatud vaid kella 12 öösel. Imelikud seadused siin Austraalias.

Kuna siin elab nii vähe inimesi, siis loomulikult kõik teavad, kes ma olen. Boss ütles, et ilmselt mõned üritavad ära kasutada seda, et ma ei tea, mida ma teen, aga et suurem osa on head inimesed. Kuid nende nimed mulle küll meelde ei jää. Mina ei tea, kuidas eesti tüdruk (Külli, keda lihtsuse mõttes Lilyks kutsutakse) juba kõigi nimesid teab.Ta on siin olnud umbes kuu ja talle hakkab tunduma, et ei taha sugugi minema minna siit.
Palk on tulemustasupõhine, ma täpselt ei tea süsteemi, aga väidetavalt on see üsna hea.
Veel üks soovitus Austraaliasse tulejatele:
Kui kusagil ilmub huvipakkuv töökuulutus, siis vastake sellele KOHE. Boss ütles mulle, et ta sai sellele kohale siin 15 cv-d. Minu valis sellepärast, et tal oli kiire ja et ma olin esimene, kes vastas. Ja talle vist meeldis, et mul ei ole mingit kogemust ja ta saab mu oma käe järgi välja õpetada.

Mu hobusetöökohas olevat ma olnud tõeline õnnistus. Tuli välja, et eelnevad groomid ei olnud eriti vastu pidanud, kes ütles pidevalt, et ta on haige (käis oma poisiga pidutsemas), kes väitis, et talle ei meeldi, kuidas Kris oma hobuseid kohtleb (?????), viimane tüdruk - sakslane - pidas vastu vaid nädala. Oli Madisonile öelnud, et kardab pimedas karavanis olla:D
Krisi ema (kes oli esimene, kes mind nägi) oli öelnud, et kui see tüdruk (mina) ka püsima ei jää, on neil tõeline probleem.

Aga veel Aramacist.
Õhtuti pakutakse siin ka süüa, boss ise teeb. Igal tööpäeva õhtul võin valida omale sobiva õhtusöögi. Hetkel ootan oma kala:D
Igatahes, megapalju uut infot on: kuidas töötada kassaga (seal on jube palju nuppe, eri hinnad on jookidele, mida tarbitakse koha peal või võetakse kaasa), jätta meelde erineva suurusega klaaside nimed, bet-machine, õllede nimed, suitsude nimed, uhkeid jooke pole õnneks keegi veel küsinud - ikka õlu ja rumm/koola, erinevad ruumid on soojadele ja külmadele jookidele (ma küll ei saa aru, miks keegi peaks tahtma sooja toa õlut külma asemel), mõned tahavad sixpacki, mõned cartongi (suur kastitäis), mõned jääd jne jne.
Aga kõik väidavad, et töö on lihtne. Ju ta siis on varsti:D Päeval oli küllmõni tund selline, kus lihtsalt istud ja kedagi ei ole.

Huvitavamatest asjadest veel: järgmisel nädalavahetusel tuleb linna tõeline rodeo! See saab põnev olema.

Jukebox on meil ka. Keegi härra valis sealt eile pidevalt häid kantrilugusid. Nagu päris!!
Tennise-ja squashiväljakud on remondis, nii et neid kasutada ei saa:(

4 kommentaari:

Eva ütles ...

eh seda ma kartsin et sul seal telefonil levi ei ole :D ma üritasin sind kätte saada viimastel päevadel ja mõtlesin juba, et ei tea kas jõudsidki kohale üldse....
aga rõõm kuulda, et kõik on korras ja Aramac'i sisse elamine sujub :)
kusjuures õigel ajal läksid ära siit...siin on peale seda ainult väga külmad ja vihmased ilmad olnud, brrrr....ei taha toast väljagi minna, sest oma ainukese dressipluusi pidin ma tööl selga panema ja nüüd on see loomulikult rikutud ja muud sooja mul ju pole selga panna :D
kuidas seal ilm on muidu, palju sooja on?
ole tubli ;)

Anonüümne ütles ...

Põnev koht tundub see olevat, tahaks pilte ka näha:D
Aa, aitäh shoksi ja ehte eest ka, see oli tõeline üllatus:)) Thompsonile hakkas ka slängiraamat kohe meeldima:D
Laura

Krissu ütles ...

Eva: tänks muretsemast, palun hoia silma peal, kasmu RSA sertifikaat jõuab sinna mingil hetkel ja kui ma siinse adre teada saan, annan sle teada, ok?
Siin muidu ikka ilmaga sama moodi,ööd jube külmad (külmemad kui teil), päevad soojad.

Laura: ma varsti kunagi lähen fotojahile:D Ja tore, et asjad meeldisid:)

Eva ütles ...

Ok ;)