16.5.10

Innisfaili vaatamisväärsused ja ärasõit

Nüüd ma ausõna tunnen end nagu Egiptuse turist, kel püramiidid nägemata jäid. Ei õnnestunud mul kuidagi Great barrier reefi näha...
See-eest aga rentisime Evaga jalgrattad ja käisime rannas nimega Ella Bay. Umbes 1,5h sõitu, suur osa sellest ülesmäge (pean mainima, et ka tagasi tulles oli suur osa ülesmäge, võta siis kinni...), kui enam rattaga edasi ei saanud ja mingi värav ette tuli, lukustasime rattad selle värava külge ja läksime jala edasi. Rannas ei olnud mitte ühtegi inimlooma peale meie. Pikniku alguses avastasime, et meie banaanid olid rattasõidu jooksul pruuniks tõmbunud, aga õnneks ei olnud need meie ainus söök. Jalutasime mööda randa ja mina olin pisut hirmul, et äkki tuleb mõni neist krokodillidest, kellest nii palju räägitakse, meid ära sööma. Ja nagu sellest veel vähe, Eva vedas mind läbi metsa (paljajalu) mingisse kohta, kus ta eelmine kord tuhandeid wallabysid nägi (väikesed kängurud). Vaatasin hoolega ringi, et ühtegi madu ei oleks vms mürgist, aga nägin ainult väga palju ilusaid liblikaid ringi lippamas.. Ja ainult 2 wallabyd seekord:D

Josephine falls
Wooroonooran National Park. Väike kõnnitee läbi dzungli viis meid ilusa koseni, ma ei tea tegelikult, kas kosk on selle kohta õige sõna, aga kui pilte vaatate, saate aru, mis see täpsemalt oli. Aga see vihmamets, millest läbi tuli minna, et sinna jõuda, oli super super. Täitsa päris.

Bussisõit Rockhamptonisse
Hetkel istun Rockhamptoni bussijaamas/bensukas/söögikohas jaootan järgmist bussi, mis mind edasi viiks. 16h bussisõit oleks olnud tunduvalt lühem, kui ei oleks tehtud pikki peatusi.. Oli vähemalt 2 pooletunnist peatust ja üks tunniajane, kusjuures viimane oli üsna öösel ja buss sõitis ise kuhugi minema, sel ajal kui meie mingisuguses bussikas passima pidime. See oli päris omapärane kogemus:D Terve sõidu jooksul näidati telekast 2 filmi, esimene oli komöödia Wildhogs, see oli lahe. Teine oli.. tatararataaaa.. Terminaator.. Jee no. Aga mis seal ikka, ma ei ollnudki seda näinud. Mingi aeg, kui keset ööd üles ärkasin, avastasin, et buss järjekordselt seisab mingisuguses bussipargis. Ma ei taha teada, kui kiiresti ma sihtkohta jõudnud oleks, kui neid peatusi ei tehtaks.. Bussijuht isegi vahetus vahepeal ja nüüd, kui ma maha tulin, istus rooli vist kolmas inimene.
Aga Greyhoundi bussid on teinud väga tugeva kodutöö ja millegi kallal tegelikult nuriseda ei ole, kõik toimib väga hästi, igas peatuses on wc-d ja söögivõimalus jne jne. Super.
Pool tundi tagasi, kui Rockhamptonisse jõudsin, otsustasin end wc-s korda teha ja seejuures tuka ära pesta kraanikausis. Kuivatasin kätekuivatusmasina all, ise palvetasin, et keegi sisse ei astuks.. Oleks selline Mr Beani moment olnud väike. Aga kõik läks hästi.
Okei pakaa! Pean hakkama vaatama, kuhu järgmine buss tuleb.

Kommentaare ei ole: