4.8.13

Westlake

Enne kui hakkan kirjutama laadast, pean ära mainima, et avastasin seda blogi  uuesti kirjutama hakates, et ma ju pidasin blogisid ka varem ning ühe blogi viimane postitus aastast 2009 on järgnev:


"Hedonism on eetikas seisukoht, mille järgi kõrgeim hüve on nauding ning hea on see, mis tekitab naudingut.

Tuli välja, et minu põhiväärtuste kaardil on see kõige kõrgemal ja lisaks on sama kõrgel ka heasoovlikkus. :) Enesemääratlemine ka, kuigi ma ei tea täpselt, mida see tähendab."

Hedonism on siiani minu jaoks olulisel kohal, kuigi võiks ju arvata, et nüüdseks olen 4 aastat vanem ja kogenum.

Minu elukoht asub Westlake'i neighborhoodis Los Angeleses. Wikipedia ütleb, et üle 70% selle piirkonna elanikest on latiinod. Jah, on küll. Laadale minnes sain sellest kohe eriti hästi aru.

Laat oli täiesti pesuehtne latiinopidu. Esinejad esitasid latiinomuusikat (väga lahe muidugi tegelikult, sest mulle meeldib see), kogu äktsion toimus hispaania keeles, kohale olid veetud ponid, kõikvõimalikud õnnerattad jms mängud, küpsetised jne. Nagu üks korralik pidu ikka. Rahvast oli murdu, salamisi lootsin, et olen saanud Eesti soojast suvest korraliku päevituse, et natukenegi hispaanlanna mõõtu välja anda ja mitte väga võõrkehana mõjuda. Peale enda tuvastasin ainult ühe paari valgeid inimesi veel. 

Laat iseenesest oli väga mõnus, see toimus MacArthuri parki läbival tänavajupil. MacArthuri pargis on tore järveke ka ning paljud inimesed veetsid seal niisama lebotades aega, samas on seal ka jalkastaadion, mis tundus väikeste latiinopoiste seas ikka väga popp koht olevat. 




Westlake ajaloo kohta lugedes sain teada, et 70ndatel kujunes see ilus pargike narkodiilerite, heroiinisõltlaste ning prostituutide põhipleissiks. Nüüd on vist õnneks see aeg möödas. Teiselpoole kätt minu kodust jääb Koreatown. Sinna sattusin hommikul, kui süüa ostma läksin. Piluka-teesklemine mul nii hästi välja ei tulnud. Ootan juba, et satuksin ka ameeriklaste sekka.


Mida olen õppinud:
Losangelastele meeldib palju oma autodega signaali anda (Aga võib-olla on asi jällegi selles, et elan latiinopiirkonnas)
Mul on vaja päikseprille. Väga.

Aknast vaade Hollywood Hillsidele, mis on Wikipedia sõnul osa Santa Monica Mountains'itest:

Ja aknast natuke zoomides näeb ka kuulsat Hollywoodi kirja:



Lennukisõidud ja toa jahutussüsteem on teinud minu enda ventileerimissüsteemidega oma töö - kurk on jube valus, nina vesine, pea valutab.
Loomulikult on apteegid pühapäeviti kinni, niiet homseni tuleb ära kannatada. Ostsin lõpuks ära ka metroo päevapileti. Success! (Hakkan kohanema)

Muide, täna läks lift katki. Ootasin seda parajasti kui mingi nigga kuskilt välja hüppas ja teatas: "It aint working no more". Täna sain 3 korda trepist kaheksandale korrusele kõmpida:)

Eriti meeldib mulle selline ilmaennustus (peaaegu iga päeva kohta):





CHANCE OF RAIN:
0%


Kommentaare ei ole: