16.3.22

Santiago del Teide

Üritan nüüd oma parima arusaamise järgi ära seletada, kus me siin Tenerifel elame. Elame väikeses linnakeses Tenerife lääneosas - Santiago del Teides, kus elab umbes 10 000 inimest. Pindalaks on sel linnal 52 ruutkilomeetrit ja see koosneb kolmest kuurortist: Los Gigantes, Puerto de Santiago, Playa de la Arena.

Alustuseks, las ma täpsustan. Lapsevanemate "puhkus" - see on lastega tegelemine teises kohas. Nii me olemegi siis siin teises kohas lastega tegelenud ja oleme väga rahulikult võtnud. Meie esimene nädal ongi möödunud siin linnakeses. Peamiselt tegeleme söömisega, magamisega, ujumisega, päevitamisega, jalutamisega. Ja kahjuks ka sõjauudiste jälgimisega. Aeg-ajalt vaatame ka ühte vene kanalit ja näeme seal näiteks vanainimesi, kes on vene sõduritele tohutult tänulikud abi ja vabastamise eest.
Iga päev kell 12 on siin aquagym, millest üritan nii tihti osa võtta, kui vähegi saan. Meie hotellis on ka jõusaal, Erik käib seal trenni tegemas, aga mulle ikka meeldib selline ühishigistamine rühmas ja natuke liiga kõva tümm. Õhtuti on lastele minidisco, kus me Oliviaga tantsimas käime ja pärast seda miski programm kõigile - näiteks tsirkus, varietee, flamenko vms.

Esimesel õhtul, kui hotelli jõudsime, olime minu hotellivalikus täiega pettunud. Kõik tundus nii nõme - tegu on siis sellise hotelliga, et sellel on peamaja, kus asub vastuvõtt ja fuajee ja söögikoht ja siis majutamine on eraldi majades, nii et peab sellest kesksest majast välja minema. Alguses ei saanud me ikka midagi aru. Siis veel lugesin, et õhtusöögil on miski dresscode, aga minul on kaasas ainult tossud ja plätud. TORE. Ühel hetkel sain aga ise ka aru, et me oleme lihtsalt pikast reisist nii väsinud, et elu tundubki nõme. Järgmiseks hommikuks oli kõik ok. See meie hotell on ikka väga suur. Majad asuvad eri tasanditel, suurel osal tubadest tundub olevat ookeanivaade, nii ka meil (kuigi me ei broneerinud ocean view sviiti). Siin on mitmeid basseine, pidevalt korraldatakse erinevaid tegevusi, lastele on turnimisväljakud ja lasteklubi. See hotell ongi peamiselt lastega peredele mõeldud. Alati keegi kusagil nutab ja jonnib, aga siin on kõigil sellest täiesti ükskõik (välja arvatud ehk neil, kes tunduvad olevat eksinud hotelliga ja proovivad siin romantilist paaripuhkust veeta).

Siinne kõige uhkem vaatamisväärsus on los Gigantese kaljud. Mööda rannikut kulgeb pikalt promenaad, mis võimaldab vaadelda suurt kaljuhiiglast kõikvõimalike eri nurkade alt. Oleme siin mitmel päeval suvaliselt käinud jalutamas ja avastamas erinevaid radu - selleks tuleb minna lihtsalt liftiga meie hotelliala kõige alumisele tasemele, väravast välja ja siis jalutada mööda tänavaid mäest alla. Eile sattusime sellisele päris pikale jalutuskäigule, mis oleks oma vaadetega meid täiesti hingetuks võtnud, kui meid poleks hingetuks võtnud juba asjaolu, et Ralf oli meil kaasas kandekotiga ja Olivia tahtis istuda kärus ja oli südapäev ja ühtegi varju kusagil ei olnud ja lõpuks oli vaja veel mäest üles hotelli tagasi ka jõuda. Aga kõik pensionärid tundusid kuumaga ja tõusudega hakkama saavat, seega tegin vapra näo pähe ja rühkisin ka vapralt edasi.