24.3.10

25.märts

Ei saa öelda, et aeg läheb kiiresti selles maailmajaos. Aga mitte ka liiga aeglaselt.. Üritan veel meelde tuletada, mis toimunud on.

Näginära maailmaainsa Versace hotelli, 6 tärni. Või no, sees ma muidugi ei käinud, aga tegime uhke tiiru selle parklas, parkijad üritasid kohe tulla meilt autot võtma.

Kirjutan natuke hobustest ja nende kommetest ka. 3 mära ja nende varsad on ööpäevläbi karjamaal, kui neile hommikuti süüa lähen viima, tervitavad nad alati mindlahedate hirnatustega. Eriti armsalt hirnuvad varsad. Märadel on karjas selge hierarhia, ükskõik, millisesse sööginõusse ma esimesena söögi kallan, on pruunilmäral eesõigus, järgmisena saab söögi kallale asuda üks valgetest, seejärel teine valge ning kõige viimaks poni. Kui kõrgemal hierarhiliselastmel asuv märasöögi lõpetab, võib ta vabalt madalama astme hobuse oma sööginõu tagant ära ajada ning tema sööki edasi süüa.

Tallidest
Madonia on väga korralik ja puhtust armastav hobune, junnidpoetab alatiühte nurka ning kui võimalik oleks,tõmbaks ta tõenäoliselt neile ka vee peale. Tema miinus on aga see, et ta oskab oma sabaga väga valusalt lüüa.
Finesse on üks paljutõotav aretusmära.
Gwen on siga. Laotab oma junnid üle latri laiali ja mul võtab päris kaua aega, et need kõik sealtüles leida ja välja visata.
Toby on samasugune põssa, lisaks ta on valiv söögi suhtes ja enamasti on pool latrist heina täis. Aga ta on ilus ja armas.
Uus hobune Romeo on meie juures esmaspäevani, tema latter on kõige hullem, keskmine osa on alati märg ja kuiv osa junne täis, nii et suurem osa beddingust tuleb välja visata.
Siis Donny, noor täkk,kes üritab tähelepanu saada näksamise teel. Enemasti pole ta muud teinud kui oma mokkadega mind kobanud, aga ühel korral tundsin ta hambaid oma külgmistes lihastes, õnneks küll õrnalt, aga piisavalt et talle korralikult virutada.
Magicu junnid on ülihelikiirusel biolagunevad, tavaliselt ei õnnestumul neid üles leida, sest need oleks nagu uhmerdatud ja seega segatud beddinguga. See oleks tore, aga kuna ta latrist ei ole vaja tihti midagivälja visata, siis see saepuru taoline vooderdis muudkui kuhjub ja muudab asja veelgi raskemaks.
Viimaks Chyna. Tema ja Gwen muutuvad alati väga kurjaks, kui neile süüa viiakse või kui nende söögile lähedale astuda. Nagu kammoon, ma ei taha teie sööki. Chyna on üsna häiriv, kuna kui ma ta latrit puhastan, seisab ta alati keset boksi ja mina pean ümber tema kogu aeg kõmpima. Tema pluss on see, et ta laseb väga hästi kapju puhastada.

Alguses ei teinud ma neil üldse vahet, aga nüüd juba tunnen nende nippe. Kui loomaarst tuleb Finessele ja ühele teisele tiinele märale mingit ultraheli vms tegema, siis olen mina see, kes nende ühte esijalga peab üleval hoidma, vist selleks, et nad minema ei kõmbiks.

Söögist
Austraalia väga traditsiooniline söök pidavat olema kartulipuder ja mingid kohalikud vorstid. Olen seda juba 2 korral maitsta saanud, päris hea, ei midagi erilist muidugi. Sellel söögil onmingi oma nimetus ka, aga ma ei mäleta praegu. Kõrvale tehtimulle küpsetatud porgandeid, kuigi veel traditsioonilisemad pidid olema oad.
Ühel heal päeval tahaksin ma ära proovida ka känguruliha, mis pidi olema väga tervislik, vähemalt nii ma biggest loserist õppisin:D (tervislikum kui kanaliha).

Mis veel Austraalias toimub?
Esimese kahe kuuga sadas maha terve aasta kogus vihma, Queenslandi ülemises osas liikus tsüklon mööda ookeani ja tõi endaga tugevaid tuuli. See oli ette teada ja inimesed kogusid vajalikke esmatarbevahendeid ning liivakotte. Paar päeva tagasi räsis torm Perthi, mis asub läänekaldal. Torm tõi endaga kaasa golfipallisuuruste teradega rahe, mis jättis autodele oma jälje ja autosid müüvad firmad kuulutasidvälja rahe-müügi kahjustatud autodele. Ma ei tea, kes neid autsid tahab, iga rahetera oli kapotile ja katusele sügava mõlgi jätnud.

Obama pidi külastama Austraaliat, aga see lükkus edasi. Lady Gaga on siin hetkel kontsertturneel ja kõlakad käivad, et Madonna tuleb ka siia, peaks vist hoiatama kohalikke, et see ei ole oma raha väärt. Need ei ole muidugi ainsad kuulsused, kes siin käivad, aga kes neil kõigil silma peal jõuab hoida.

DR House
Muidugi vaatan igalpühapäeva õhtul Dr House,see algab kell 21.30, aga minu tavapärane magama minemise aeg on kell 21, nii et pean kõvasti punnitama, et silmi lahti hoida. Pärast viimast osa oli teadaanne: "Dr House võtab puhkust, uuedo sad 3 nädala pärast." Nagu mismõttes võtab puhkust:D? Aga noh, magada saan vähemalt.
Kellaaegadest rääkides, lahe on see, kui keegi küsib mult kellaaega ja ma näitan neile oma kella ja kui kell on nt 13 või 15 vms (rohkem kui 12), satuvad nad alati segadusse ja hakkavad peas arvutama, et mis see kell siis ikkagi on. Nad kasutavad ainult 12tunnilist kella.

Schoolbus
Täna tulin laste koolibussiga Byron Baysse:D No selline buss, nagu Simpsonites, korjab lapsed igalt poolt peale ja viib koolidesse laiali. Lärmakas, aga kogemus omaette.

Pagas
Kuidas ma küll ühel heal päeval oma kompsudega koju tagasi tulen? Olen suutnud selle lühikese siinoleku ajal juba hulga raamatuid kokku osta... Ja muidugi igast muud nänni kavatsen ka hankida:D

1 kommentaar:

Liis ütles ...

Hakka aga asju vaikselt ära saatma. Ma vabatahtlikult olen nõus neid enda juures hoidma 8-)