10.4.10

Suurem-valjem jne

Loodusest raakides... Siin on koik suurem, valjem ja nii edasi...
Kui vihma sajab, seda vist olen juba maininud ka, siis ikka toeliselt sajab. Hullu survega tuleb see vesi alla taevast. Kui valku loob ja muristab, siis seda murinat ikka Eesti omaga vorrelda ei anna.
Liblikad on suured, vahel motlen, et kui see elukas mulle otsa lendaks, siis ma saaksin sellest sinika. Kui ma siia saabusin, siis oli konnadel mingi eriline tipphetk, nad karjusid ikka nii, et keeruline oli magada. Nad ei krooksu nii romantiliselt nagu meie maa omad.
Ja uhel oosel oli eriti jube see, et naabri lehmad laksid hulluks. Ma ei tea, nad oleks nagu ulunud taiskuu poole. Ma ei saanud magama jaada ja olin usna narvis juba, tahtsin valja minna nende peale karjuma, aga siis motlesin, et sellest pole vist kasu ja toenaoliselt teised inimesed kuuleksid mu narvilist karjumist. Lopuks ikka jain kuidagi magama ja onneks pole see rohkem kordunud.
Ja muidugi on igasugu amblikud ja putukad suured suured..

1 kommentaar:

Kristiina ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.