12.5.10

Tsüklon Larry 2006

Aastal 2006 käis sellestkohast, kus ma hetkelelan, üle tsüklon Larry, mis tegi siin kõik maatasa. Wikipedia andmetel hukkus sellekäigus õnneks vaid 1 inimene. Tegelikult, ma ei ole kindel, kui maatasa ta kõik tegi, aga tean inimesi, kes kaotasid oma kodud, ning banaanifarmid, kus töötab ligi 6000 inimest, kaotasid saagi.

Mul on siiani ikka hästi läinud - Bownide juures ei näinud ma ühtegi madu (välja arvatud unes) ja kui ma siin Innisfailis ühtegi krokodilli ka ei näe... Siis ma nagu polegi Austraaliat korralikult näinud..

2 kommentaari:

Krissu ütles ...

Õige! :D Mis Austraalia see on surfita, Suure Vallrahuta, känguruteta ning krokodeta! Sellel teisel asjal käi kindlasti kas snorgeldamas või sukeldumas ära :P

Krissu ütles ...

Tahtsin minna mingi turismiasjaga sinna, aga kohalikud ütlesid, et neil mingil tuttaval paat, millega sinna minna.. Kui ilus ilm, sis lähme.. Agatundub, et jäi ära see plaan.. Ja ma sõidan juba homme minema.. Niiet... PEab kunagi tagasi tulema:D