25.6.10

Jaanipäev

Minu ja Külli jaanipäev tuli natuke hiljem kui Eestimaal. 25. juuni, reede hommik. Meil siin väikses linnakeses onüks üsna armas park ning seal on ka selline katusealune kööginurk, kus vajutad nupule ja "pliit" läheb soojaks.
Kaanisime oma kaasavõetud asjad välja, viskasime kana pliidile, avasime shampuse ning kukkusime õgima, nagu jaanipäevale ikka kombeks. Kuna me siin baaris võime igal õhtul omale joogi võtta, kui töö lõpetame, siis olime juba varem omale jooke koguma hakanud, mina Bundabergi-rummi purke ja Külli oma Southern Comforti-rummi purke. Mõlemal oli 3 purki kaasas. Ära jõime ainult 1 mõlemad (lisaks Martini Astile).
Väga mõnus jaan oli, kodus oleks ainult ilmselt mõnusam olnud. Lesisime päikese käes ja üsna mõnus ning rahulik oli.

Mõlemad pidime õhtul töötama ka, Külli enne ja mina hiljem. Üks nõme jorss oli täna koos teistega pubis, üritas mulle tünga teha ning helistas pubi telefonile ja pani siis ära kui ma võtma läksin. Kui aru sain, mis värk on, läksin ikka üsna närvi. Oleks võinud ta välja visata, tegelikult mul on õigus seda teha ja kui nad keelduvad minu käsu peale lahkumast, võivad suure trahvi saada.
Aga jah, kell 00:00 oli mul juba nii närvis olla, et kui töölt lahti sain, tulin tuppa ja jõin oma viimased rummipurgid ära. Ja nüüd kirjutan bloogi:D

Kommentaare ei ole: