29.6.10

Kaia

Eile kell 23.45 minu aja järgi hakkas Kaia Kanepi veerandfinaali mäng. Kuna avastasin, et etv 2 kannab seda üle, lootsime, et seda saab ka online vaadata, aga tuli väja, et netiõigusi sellel saatel ei ole. Otsisin siis muid kanaleid ja leidsin Wimbeldoni koduka. Valisin ilusti väljak number 1 ja lootsin, et näeb äkki mängu, aga see oli tasuline ja ma muidugi ei raatsinud maksta:D
Õnneks avastasin aga, et Wimbeldoni raadios kantakse ka seda üle ja see oli tasuta. Nii ma siis kuulasin raadiost kommentaatoreid ja samal ajal jälgisin postimehest reaalajas muutuvat seisu. Alguses ei tundunud kommentaatorid mängust eriti huvitatud olevat, rääkisid ilmast jne, aga varsti kui nägid kui hästi Kaia(neile suhteliselt tundmatu eetsi tüdruk) mängib, hakkasid nad mängust rohkem rääkima. Mina siin aga üritasin omale mängu vaimusilmas ette kujutada, et paremini aru saada, mis toimub. Minu tehnika oli järgmine:
Teadsin, kelle serv parajasti on ja siis tuli kuulata pallipõrgatusi ja reketikolksatusi. Kohe sai aru, kui serv võrku läks, sest võrgu hääl oli kuulda, samuti kui viga oli, sest väljakukohtunik karjus siis. Lisaks aitas mind see, et Kvitova häälitses iga löögi ajal, aga Kanepi oli täiesti vait.
Ühe matshpalli juures sain aga kuulates valeinfot, nimelt Kvitova servis ja tegi vea ning seejärel kui teine serv oli, kuulsin ma, et seeläks võrku ja olin juba täiesti kindel, et Kanepi on selle mängu võitnud, siis aga tuli välja et see pall hoopis riivas võrku ja kukkus napilt napilt servikasti, niiet ta sai uue servi, mille ta loomulikult võitis.

Mulle tundus, et kommentaatorid olid üsna Kanepi poolt, aga said aru, et vaimselt laguneb ta koost siis, kui juhib. Ma ikka ei suuda uskuda, et ta selle mängu kaotas, temal olid kõik trumbid käes pärast 1. seti võitu. Samas, ta ju jõudis Wimbeldoni veerandfinaali!! See ei ole üldse väike asi! Siit edasi saabki ainult paremaks minna!

Kommentaare ei ole: