10.6.10

Longreach jne

Nagu eespool mainitud, siis oma vabal päeval käisin ma Longreachil. Pidime sinna jõudma kell 9 hommikul ning tagasi sõitma kell 15. Muretsesin pisut, et kas mul on seal midagi teha nii kaua. Aga oli küll. Neil oli seal väikese koha kohta üllatavalt palju megalahedaid poode. Mu eriline lemmik oli Station shop, mis müüs kõikvõimalikku outbacki nänni, alustades kaabudest ja kängurunahast saabastest, lõpetades kodu dekoreerimiseks mõeldud asjade, raamatute, videote ja erinevate ingveripurkidega. Kõik loomulikult outbacki teemas.
Siis oli seal veel paar kodusisustamise poodi (mitte mööblipoed vaid just selliste dekoratiivsete asjade poed), tervisepood, fitnessklubi, kus müüdi ka lahedaid riideid (aga need olid kahjuks liiga kallid, et osta), korralik newsagency (eesti keeles vist pole head vastet sellele? Siuke koht, kus müüakse ajakirju, ajalehti jms. Selles konkreetses kohas oli hästi ilusaid külalisteraamatuuid ja märkmikke jne.), pangad, turismibürood, supermarketiketti esindas IGA, söögikohad...
Raha läks kiiresti:D

Eile läksin wcsse ja astusin millelegi peale. Kuulsin krõpsu, vaatasin tagasi ja avastasin, et olin väikse hiire peale astunud. Tuttava krõpsu järgi oletasin, et murdsin tal selgroo. Natuke tõmbles veel, enne kui liikumatult lamama jäi. Mul oli tast nii kahju ja ma tundsin end jube kehvasti. Miks ta mu jala eest küll minema ei jooksnud?

Täna päeval sõitis Aramacist läbi suur kogus vanu ralliautosid. Jällegi mingisugune heategevusüritus. Raha koguti "lendavate arstide jaoks" (kui ma õigesti aru sain). Nende arstide jaoks siis, kes käivad inimesi ravimas paikades, kus muidu arstiabi ei ole. Ja siis nad sõidavad(võidu?) läbi erinevate kohtade. Need, kes peatusid meie pubis, et vahepeal pisut juua, olidkõik Sydneyst.
Oksele ajab juba küsimus, kust ma pärit olen ja kuidas ma Aramaci sattusin ja kui kaua ma siin olnud olen ning millal ära lähen. Eks pean seda veel umbes kuu taluma..
Eile õhtul rääkis üks tüüp, et tema kuulis Eestis esimest korda u 10 a tagasi kui ta sõber käis kruiisil. Kruiisilaeval olid kõik eesti tüdrukud olnud. Ja siis see sõber olevat ahhetanud, et kui ilusad nad kõik ikka olid ja seejärel oleat nad koos internetist Eesti kohta infot hakanud otsima:D Ja ta tõepoolest teadis ühtteist.

Seafood
Eile käis meil siin väike mikrobussike mereandidega. Ostsin omale siis ka krevette:)

Kommentaare ei ole: