20.7.10

Lennud Euroopa poole

Esimene lend väljus Coolangattast hommikul kell 8. Jõudsin lennujaama täpselt nii, et oli kohe vaja check in teha ja kõik läks kiiresti järjest ja ootama ei pidanud peaaegu üldse. Madisoni isa viis mind lennujaama ja Madison tuli kaasa (pidzaamas!), mina mahutasin end kaheukselise bemmi tagaistmele - Maddy istus ees - ja kui ma sealt välja tahtsin lennujaamas tulla, siis oli Madisonil muidugi mure, et tema küll oma pidzaamadega lennujaama parklas välja ei roni :D
Kõik ei läinud sugugi libedalt, tahtsin omakontolt raha välja võtta, aga olin unustanud hoiuse pealt krediidi peale kanda ning ei saanudki sularaha välja võtta; lisaks valiti mind tollis juhuslikku kontrolli.
Malaisias lennukist väljudes ootas ees täielik saun! Seal on ikka nii kohutavalt niiske. Tuli välja, et on vaja täita mingi maale sisenemise kaart, lennukis neid meile ei jagatud, sest nad vist unustasid need lennule kaasa võtta. Seega pidime need kaardid lennujaamas täitma, loomulikult eiolnud ühtegi pastakat saadaval. Lisaks ma ei saanud igas kohas täpselt aru, mida ma sinna kirjutama pean. Aga kobisema hiljem minuga ei hakatud kusagil. Seejärel ootasin nagu idikas oma kotti lindilt ja hiljem nägin, et see oli juba maha tõstetud. Külli oli juba varahommikust saati Malaisias passinud ja mul vedas väga, et täpselt uste ees kokku sattusime.
Meid ootas ees14h lendu. Kuna startisime kell 22 õhtul siis see tähendas seda, et lendasime ööga kaasa ja peaaegu terve lennu ajal oli pime. Ühel hetkel äratas Külli mind üles ja aknast avanes väga vinge vaatepilt: sõitsime äikesetormi kohal!! Pilved lõid pidevalt valgeks. Ja ma mõtlen tõepoolest pidevalt ja üheaegselt mitmed pilved, üldse mitte nii nagu maa pealt vaadates, et ainult paar sähvakut ja ongi kõik. Sädemeid lendas ja väga väga lahe oli vaadata, kuigi vahepeal oli tunne, et oleme sellele kahtlaselt lähedal juba. Kuulda ei olnud midagi.

Nüüd ma siis istun siin Londonis. Külli läks just Tallinna lennuki peale.. Mina pean ootama veel homse õhtuni, et saada Hispaaniasse. Veidi üle 24h on aega.

1 kommentaar:

Eva ütles ...

ja ongi blogi läbi?

jätka ikka :)
elu ongi ju üks suur reis....