13.7.10

Update

Lõpuks käisime ära ka selle kurikuulsa järve juures, millest kõik Aramaci kohalikud räägivad ja küsivad, kas ma juba seal olen käinud. Päike ei olnud väljas ja meile Simonega seejärv erilist muljet ei avaldanud.Kuivälja arvata see, et kaldale jumala lähedal näitas sügavuseks 2,2m. Samas, Külli jutu järgi olevat seeväga ilus paik.. Ju siis lihtsalt oli ilma viga.

Teine koht, mida me nägime, oli ravitsemisring. See on selline vana kividest moodustatud ring, asub mingitejõujoonte ristumiskohal ning taolisi kohti on maailmas kokku vaid 7. See paik oli tõeliselt mõnus. Ring asus künka otsas ja mitte ühtegi muud heli ei kostunud sinna kui ainult tuulesahin. Kahju, et mul ei ole võimalik sinna iga kell üksi minna kui soov on, seeoleks kindlasti väga mõnus ja rahustav kogemus.
Peale nende paikade käisime veel mõneskohas, kust avanes hea vaade.
Siinkohal pean ära mainima, et tähstaevas on siin ka ikka väga võimas. Ehk on si selles, et siin nii palju tühja maad ja midagi ei valgusta taevast ja tähed paistavad rohkem ja tugevamalt silma.. Aga ma ei ole kindel.. Igatahes võimas taevas.

Nojaa se selleks.. Igatahes siis istusin bussi peale eile. Ja täna jõudsin Brisbane. Sõit sujus enamvähem, kui välja arvata see, et peaaegu oleks mind ja ühte poissi, kes bussist kuidagi maha lipsas ühes peatuses, mingisse bensukasse keset ööd maha jäetud.. Ilma rahakoti ja telefoni ja millegita. Pealegi bussijuht nägi, etma maha läksin, jooksin talle põhimõtteliselt otsa. Juba sõitsid minema pmst, aga õnneks oli bussis üks inimene, kes mind teadis ja nägi, et mind pole ja käskis bussijuhil tagasi keerata.. Väga kummaline igatahes, tavaliselt bussijuht alati loeb enne minemasõitu üle kõik, et kas ikka kõik on peal.

Aga lõpuks ikka jõudsin ilusasti Brisbane.. Jõudsin ka oma hostelisse. Kirjutasin endale kiiresti kirjelduse, kuidas leida üles see paik, kus laintantsutunnid täna on, kuhu minna lubasin. Kõmpisin siis päris pika maa maha ja nüüd olen päev läbi siin selle paiga lähedal asuvad kaubanduskeskuses kohvikutes istunud. Ja raha kulutanud.
Ma väga loodan, et selle linetantsu õpsi pakkumine on ikka jõus - nimelt lubas ta mind pärast tunde ise hostelisse tagasi viia. Hoidke mulle pöialt, ma ei tea eriti ühtegi tantsu, mis nad õppinud on!

Kommentaare ei ole: